Intrebari frecvente - FAQ

LTB Leisure, Travel & Business

1. Cautarea unei oferte

Cum pot cauta o oferta pe site?

Cel mai simplu mod este de a utiliza motorul de cautare de pe prima pagina a site-ului www.ltb-travel.ro.

Alegeti optiunea Hoteluri - atunci cand doriti sa cautati doar o cazare sau optiunea Pachete - atunci cand doriti sa cautati o oferta cu transport inclus de aici puteti opta pentru varianta de Circuit sau Sejur. Introduceti perioada si accesati butonul Cautare. Ofertele sunt actualizate in timp real din sistemele partenerilor.

In cazul in care doriti un anumit hotel, atunci indexati destinatia de care acesta apartine si odata generate hotelurile veti regasi in stanga Cautare dupa text - introduceti denumirea cea mai scurta a hotelului si se vor selecta toate hotelurile ce contin in denumire textul introdus.

Ofertele prezentate in site sunt doar o mica parte din ofertele furnizorilor principali, daca nu ati gasit ceea ce ati cautat sau nu va avantajeaza data de plecare ori alt element, puteti oricand solicita ajutorul nostru fie printr-o cerere de oferta, fie telefonic sau prin chat online.

Daca nu doriti sa utilizati motorul de cautare si doriti o privire de ansamblu asupra ofertelor puteti accesa oricare din sectiunile dedicate din meniul site-ului in sectiunea Vacante - veti regasi toate pachetele pe tari ce au transport inclus, pachete prestabilite (circuite sau sejururi), in sectiunea Hoteluri - veti regasi toate destinatiile unde dispunem de oferte de cazare, veti gasi o lista a tarilor si a destinatiilor din fiecare tara.

Pachetele EXOTICE - deoarece acestea fac parte dintr-o categorie speciala, este posibil ca ele sa NU se genereze toate, utilizand motorul de cautare, de aceea pentru o privire de ansamblu puteti accesa sectiunea Exotice.  De acolo selectati in stanga destinatia dorita si alte filtre pe care le considerati necesare.

 

2. Rezervarea unei oferte

 

Cum fac o rezervare ?

Daca v-ati decis asupra unei oferte, atunci puteti plasa o comanda din dreptul tarifului sau puteti oricand sa ne transmiteti rezervarea pe email cu datele dumneavoastra complete. Vom prelua solicitarea dumneavoastra, urmand sa va informam, daca dispunem sau nu de locuri libere si care sunt conditiile de rezervare. Ca urmare a acceptului dumneavoastra vom emite o factura proforma pe suma convenita, urmand ca rezervarea sa fie efectuata odata achitata factura proforma.

 

Cum platesc ?

Puteti achita facturile proforme prin oricare din metodele urmatoare:

    - cu cardul online pe site

    - numerar sau cu cardul la sediul agentiei

    - depunere numerar la oricare din agentiile Bancii Transilvania in conturile noastre

    - ordin de plata - cu transmiterea in prealabil a dovezii de plata

    - cu tichete de vacanta la sediul agentiei sau prin curier (doar pentru sejururi pe teritoriul Romaniei)

 

Cum primesc documentele?

Toate documentele sunt emise pe adresa de email de pe care este efectuata rezervarea, in cazul in care doriti sa le primiti si in format fizic, acestea se pot ridica de la sediul agentiei sau le putem transmite prin curier rapid cu plata la destinatie.

 

3. Desfasurarea serviciilor

 

Ce prezint la cazare?

La cazare va trebui sa prezentati voucherul de cazare emis de catre noi, acolo sunt specificate detaliile rezervarii dumneavoastra, furnizor de servicii (daca este cazul), numar de rezervare si alte elemente specifice rezervarii, impreuna cu voucherul trebuie sa prezentati documentele de identitate ale persoanelor mentionate.

Va rugam sa respectati orele de check-in si check-out.4

Orice neclaritate sau neconcordanta in momentul prestarii serviciilor si care nu poate fi rezolvata pe plan local, trebuie sa ne informati pentru a putea rezolva sau a gasi o solutie favorabila dumneavoastra, numarul nostru de telefon de pe voucherul de cazare este disponibil 24/7.