Cum fac o rezervare ?

LTB Leisure, Travel & Business

    LTB Leisure, Travel & Business este o agenție de turism care lucrează prin intermediul site-ului de rezervări www.ltb-travel.ro.  Dacă ai găsit oferta potrivită online, poți oricând plasa o comandă direct de pe site, în același timp suntem și o agenție care lucrează tailor made, preluăm cererile dumneavoastră, verificăm si comparam astfel încât să vă oferim cea mai frumoasă vacanță la cel mai bun preț!

Pentru ambele situații există cațiva pași foarte simpli de urmat:

 

1. Dacă ai găsit oferta potrivită direct pe site - apasă butonul si completează formularul respectiv, cererea dumneavoastră ajunge la noi si de aici ne ocupăm noi de tot.

 

2. Dacă nu ai găsit oferta dorită online atunci asteptăm oricând cererea dumneavoastră pe email office@ltb-travel.ro sau în secțiunea Contact

      - lucrăm cu un număr foarte mare de furnizori și ne este imposibil sa publicăm oferta tuturor, în site avem doar furnizorii principali.

      - cererea dumneavoastră va primi toată atenția cuvenită, vom verifica, vom compara și ne vom asigura că vom livra cea mai bună ofertă.

     

3. Odată ce oferta a fost agreată, fie ea online sau la cerere, vom transmite documentele necesare în vederea definitivării unei rezervări. Veți primi factura proformă, valoarea acesteia se va stabili in funcție de condițiile ofertei convenite. (avans, mai multe rate sau integral)

       !! Atenție, emiterea proformei nu reprezintă garanția rezervării! În funcție de condițiile ofertei, vom încerca sa reținem temporar locurile, până în momentul efectuării plății de către dumneavoastră, dacă acest lucru nu va fi posibil vă vom anunța in prealabil că nu am putut bloca temporar, iar în acest caz rezervarea se va confirma în limita disponibilității existente la momentul înregistrării plății, de aceea vă recomandăm să achitați cât mai curând de la confirmarea locurilor disponibile.

 Rezervarea fie ea și temporară poate include costuri suplimentare din partea furnizorului, iar în caz de renunțare chiar și penalizare, tocmai de aceea sunt unele situații în care nu vom putea garanta o rezervare temporară, de acest aspect veți fi informat in prealabil.

 

4. Plata unei facturi proforme se poate realiza prin oricare din metodele următoare:

         - plata online cu cardul sau cardul în rate pe site-ul nostru de rezervări

         - depunere numerar la oricare din sucursalele Bancii Transilvania în conturile noastre

Cont Lei: RO36BTRLRONCRT0479108102
Cont Euro: RO13BTRLEURCRT0479108101

         - ordin de plată, cu mențiunea că în acest caz vom avea nevoie de o dovadă a efectuării plății pentru a demara procedurile de rezervare fermă cât mai curând, aceasta se va transmite pe adresa de email office@ltb-travel.ro

        - numerar sau cu cardul la sediul agentiei din Bld Timișoara nr 26, et 1, birou 133 (Plaza Romania Offices-Regus)

        - tichete de vacanță - doar pentru sejururile în România, acestea se pot aduce la sediul agenției sau transmite prin curier la adresa noastră.

 

5. Confirmarea finală - transmisă dupa înregistrarea plății - Rezervarea va fi confirmată ferm in limita disponibilității existente la momentul realizării plății, iar dacă locurile au fost rezervate temporar, acestea vor deveni o rezervare fermă. Odată plata inregistrată vom  transmite rezervarea fermă către furnizor/hotel, urmând sa primim la rândul nostru un număr de rezervare pe care îl vom transmite către dumneavoastră pe email, împreună cu confirmarea finală și alte detalii aferente.

 

6. Împreună cu confirmarea finală veți primi documentele fiscale care atestă plata inregistrată, numărul de confirmare, iar dacă rezervarea este achitată integral veți primi și voucherele de cazare cu detaliile aferente rezervării.

Valabilitatea rezervării dumneavoastră poate fi oricând verificată prin transmiterea detaliilor menționate pe voucher(numar de rezervare, furnizor, date de identificare) operatorului de cazare/zbor. Pentru orice situații neprevăzute aveți la dispoziție atât numărul nostru de urgență (24/7) cât și cel al furnizorului local din fiecare destinație. Pentru orice neclaritate sau neconcordanță ne puteți contacta oricând la numerele de pe voucherul dumneavoastră. 

 

7.  Pentru unele rezervări cum sunt cele cu transport inclus, pe lângă voucherul emis de către noi, este posibil sa fie nevoie sa revenim cu documentele emise de către operator (bilete de avion/autocar, voucher de transfer etc.) dar și cu o notificare finală cu câteva zile (aprox 2 zile) înainte de călătorie unde se vor menționa ultimele detalii. (persoană de contact în ziua îmbarcării, reconfirmarea orei de plecare etc.)

 

Toți acești pași fiind îndepliniți vă dorim călătorie plăcută, voie bună și să vă întoarceți cu cele mai frumose amintiri de vacanță!

Așteptăm să împărtașiti impresiile dumneavoastră de vacanță și cu noi!